JAWATAN KOSONG TERKINI DI SUK KEDAH - MINIMA SPM / GAJI RM1,377.00 - RM9,643.00

IKLAN SUK KEDAH

Jawatan Kosong di Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah 2017
Tawaran adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon bagi mengisi jawatan kosong di SUK Kedah sebagaimana berikut:

1. Jurugeospatial J41
2. Pelukis Pelan JA19

PERMOHONAN
Pemohon-pemohon hendaklah membuat permohonan dengan mengisi Borang SUK/UPPK 01 yang boleh didapati di Unit Pengurusan Pegawai Kontrak (UPPK) seperti dialamat yang dicatatkan dibawah. Borang permohonan yang lengkap hendaklah hantarkan ke pentadhiran ini dengan disertakan sekeping gambar foto terbaru (berukuran pasport), salinan kad pengenalan (kpt), salinan perakuan beranakisijil kelahiran, salinan semua sijil-sijil persekolahan (SRP/PMR, SPM/SPVM dan STPM), salinan sijil berhenti sekolah, salinan dokumen-dokumen lain yang disahkan. Tandatangan pengesahan salinan sijil/dokumen hendaklah dilengkapi dengan cop nama dan jawatannya. Semua salinan sijil/dokumen hendaklah bersaiz A4.

Borang Permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar dalam sampul surat berukuran 23 cm x 31 cm dan di sudut atas sebelah kiri hendaklah ditulis nama jawatan yang dipohon. Permohonan hendaklah disampaikan kepada : 

YB. Dato' Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah 
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia 
Aras 2, Blok C, Wisma Darul Aman 
05503 Alor Setar 
KEDAH DARUL AMAN 

(Up. Unit Pengurusan Pegawai Kontrak) 


Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga. 
Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya. 

Lokasi : KEDAH
Tarikh Tutup : 14 SEPT 2017