JAWATAN KOSONG TERBARU DI SUK KEDAH - 01 SEPT 2016

JAWATAN KOSONG PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI KEDAH

Jawatan Kosong Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah September 2016
Tawaran adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon bagi mengisi jawatan kosong di Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah sebagaimana berikut:

1. Pemandu Kenderaan H11

PERMOHONAN
Pemohon-pemohon hendaklah membuat permohonan dengan mengisi Borang SUK/UPKS 01 yang boleh didapati di Unit Pengurusan Kontrak dan Sementara seperti dialamat yang dicatatkan dibawah. Pemohon yang berkelayakan sebagaimana yang ditetapkan di atas sahaja layak memohon. Borang permohonan yang lengkap hendaklah hantarkan ke pentadbiran ini dengan disertakan sekeping gambar foto terbaru (berukuran pasport), salinan kad pengenalan (kpt), salinan perakuan beranak/sijil kefahiran, salinan semua sijil-sijil persekolahan (SRP/PMR, SPM/SPVM dan STPM), salinan sijil berhenti sekolah, salinan dokumen-dokumen lain yang disahkan. Tandatangan pengesahan salinan sijil/dokumen hendaklah dilengkapi dengan cop nama dan jawatannya. Semua salinan sijil/dokumen hendaklah bersaiz A4. 

Borang Permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar dalam sampul surat berukuran 23 cm x 31 cm dan di sudut atas sebelah kiri hendaklah ditulis nama jawatan yang dipohon. Permohonan hendaklah disampaikan kepada: 

YB. Dato' Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah 
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia 
Aras 2, Blok C, Wisma Darul Aman 
05503 Alor Setar,
KEDAH DARUL AMAN 

(Up. Unit Pengurusan Kontrak Dan Sementara) 

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga. Sebarang keputusan yang dibuat berkaitan dengan urusan ini adalah muktamad. Pemohon-pemotion yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dad tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya. 

Lokasi : KEDAH
Tarikh tutup : 01 SEPT 2016

IKLAN KEKOSONGAN DAN PERMOHONAN