JAWATAN KOSONG TERKINI DI PEJABAT SUK JOHOR - MIN. SPM / GAJI RM1,377.00 - RM4,092.00

JAWATAN KOSONG DI SUK JOHOR

Jawatan Kosong di Pejabat SUK Johor 2017
Tawaran adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon bagi mengisi jawatan kosong di Pejabat SUK Johor sebagaimana berikut:

1. Juruteknik Komputer FT19 - 02 Kekosongan

PERMOHONAN
Permohonan hendaklah menggunakan borang asal BSTICT 03/17 yang boleh dimuat turun daripada pautan dibawah. Borang-borang yang sempurna diisi hendaklah disertakan gambar berukuran pasport terkini dan juga SALINAN PHOTOSTAT Sijil Beranak, Kad Pengenalan, Sijil Keputusan Peperiksaan-Peperiksaan, Diploma atau Ijazah berserta salinan transkrip yang lengkap yang telah diakui salinan sah (Kumpulan A Kumpulan Pengurusan dan Profesional atau Kumpulan B – Kumpulan Sokongan 1) dan dicatatkan nama jawatan berkenaan di penjuru kiri atau setiap sampul surat. Sekiranya permohonan tidak disertakan syarat sepertimana yang di atas, pihak kami akan menolak permohonan tersebut).

Bagi kelayakan Ijazah/Diploma/Sijil perlu mendapat pengiktirafan kelayakan di Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) melalui laman web interaktif JPA  dan melampirkan bersama borang permohonan. Hantarkan permohonan anda ke alamat dibawah :

SETIAUSAHA BAHAGIAN:
BAHAGIAN SAINS TEKNOLOGI DAN ICT NEGERI JOHOR,
ARAS 1, BANGUNAN DATO’ JAAFAR MUHAMMAD,
KOTA ISKANDAR,
79503, ISKANDAR PUTERI , JOHOR

Hanya calon-calon yang berkelayakan selepas ditapis dan didapati sesuai sahajaakan dipanggil untuk ditemuduga.Sekiranya permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas (3) tiga bulan dari tarikh tutup iklan adalah dianggap sebagai tidak berjaya. Calon-calon dikehendaki menyatakan semua kelayakan yang ada semasa memohon apa jua jawatan yang diiklankan. Kelayakan tersebut hendaklah diisi di dalam borang BS TICT 03/17.

Lokasi : JOHOR
Tarikh Tutup : 09 MAC 2017