JAWATAN KOSONG TERBARU BERTARAF TETAP DI MAJLIS DAERAH KETEREH - GAJI RM1,218.00 - RM2,939.00

JAWATAN KOSONG TERBARU DI MAJLIS DAERAH KETEREH

Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Awam SPA 2016
Tawaran adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon bagi mengisi jawatan kosong di Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat SPAD sebagaimana berikut:

1. Pemandu Kenderaan H11

PERMOHONAN
Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan Jawatan di dalam Perkhidmatan Majlis Daerah Ketereh Perbandaran Islam yang boleh diperolehi dengan bayaran RM3.00 di Kaunter Bahagian Perbendaharaan, Pejabat Majlis Daerah Ketereh atau di muat turun melalui laman web Majlis Daerah Ketereh di pautan dibawah ( hanya borang yang dilampirkan beserta resit bayaran / cetakan resit bayaran / Wang Pos RM3.00 atas nama Majlis Daerah Ketereh sahaja yang akan diproses ). 

Bayaran secara online boleh dibuat melalui Perbankan Elektronik kepada Majlis Daerah Ketereh melalui RHB No. 25302500001325 dan Bank Islam No. 03120010000711. ( Sila kembarkan butir – butir pembayaran ). Borang juga boleh didapati dengan menghantar sampul surat 20cm x 23cm bersetem, wang pos RM3.00 atas nama Majlis Daerah Ketereh dan beralamat sendiri. Permohonan yang telah lengkap hendaklah dihantar ke alamat berikut :-

YANG DIPERTUA
MAJLIS DAERAH KETEREH PERBANDARAN ISLAM
KM 19, JALAN KUALA KRAI
16450 KOTA BHARU
KELANTAN

Sila nyatakan nama jawatan yang dipohon di kiri sebelah atas sampul berkenaan berserta dengan resit semasa mengembalikan borang permohonan. Semua permohonan hendaklah disertakan dengan salinan sijil yang diakui sah oleh pegawai Kumpulan Pengurusan / Profesional serta sekeping gambar terbaru berukuran pasport dan dokumen- dokumen lain sebagai sokongan.

Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga. Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah mengganggap permohonan tidak berjaya

Lokasi : KELANTAN
Tarikh Tutup : 10 JAN 2017

IKLAN KEKOSONGAN
BORANG PERMOHONAN