JAWATAN KOSONG TERBARU DI UNIVERSITI PERTAHANAN NASIONAL MALAYSIA UPNM - 11 SEPT 2016

JAWATAN KOSONG UPNM

Jawatan Kosong Universiti Pertahanan Nasional Malaysia UPNM September  2016
Tawaran adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon bagi mengisi jawatan kosong di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia UPNM sebagaimana berikut:

1. Pegawai Belia dan Sukan S48
2. Pegawai Tadbir N41
3. Pegawai Farmasi UF41
4. Pembantu Kesihatan Awam U19
5. Pemandu Kenderaan H11

PERMOHONAN
Bagi jawatan Pegawai Belia dan Sukan Gred S48, pemohon perlu mengisi Borang Permohonan Jawatan Bukan Akademik (UPNM/PEND-02). Borang tersebut boleh di dapati di pautan dibawah. Borang yang lengkap diisi perlu diserta bersama salinan dokumen/sijil yang diperlukan. 

Jawatan yang dipohon hendaklah ditulis di penjuru atas sebelah kiri sampul surat. Permohonan yang telah lengkap hendaklah di alamatkan kepada:-

Unit Perjawatan dan Pengambilan (Bukan Akademik)
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Jabatan Pendaftar
Universiti Pertahanan Nasional Malaysia
Kem Sungai Besi
57000 Kuala Lumpur

Bagi jawatan Pegawai Tadbir N41, Pegawai Farmasi Gred UF41, Pembantu Kesihatan Awam Gred U19 dan Pemandu Kenderaan Gred H11, pemohon perlu memohon melalui sistem E-Recruitment UPNM. Sila daftar login anda di pautan dibawah dan lengkapkan maklumat permohonan dan resume anda secara online. Dokumen asal dan salinan yang telah disahkan hanya perlu dikemukakan pada hari temu duga.

Hanya calon yang di senarai pendek sahaja akan dipanggil temu duga. Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan dalam masa enam (6) bulan selepas tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya.

Lokasi : KL
Tarikh tutup : 11 SEPT 2016

IKLAN KEKOSONGAN
BORANG PERMOHONAN